Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Κοιν. & Πολ. Αγωγή:
Γ1: Τι είναι δημοκρατία;

Εργασίες για το σπίτι:
  • Εργασία 1 (σ.63)
Λεξιλόγιο: πολίτευμα, δημοκρατία, δικτατορία

Μαθηματικά:
Μάθημα 06.42

Εργασίες για το σπίτι:
  • Σχηματίζω στο τετράδιό μου τρεις γωνίες 40, 80 και 140 μοιρών.
  • Εργασίες α, β και δ (ΒΕ σ.34-35)
Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Πληροφορική:
Μάθημα 08

Αντικείμενο μαθήματος:
  • Πληκτρολόγηση με τυφλό σύστημα: θείος, πύργος
  • Δημιουργία λίστας σε κειμενογράφο
  • Έρευνα πληροφοριών για αθλητές στο διαδίκτυο
Με βάση όσα συζητήσαμε στην τάξη κατά τα δύο τελευταία μαθήματα (σ. 103-107) προετοιμαστείτε στο σπίτι για την παρακάτω εργασία:
  • Μιλάω στη τάξη για μια αδικία που έχω δει να συμβαίνει στο σχολείο, στην πόλη που ζω ή στον κόσμο. Εξηγώ ποια ήταν η αδικία, γιατί έγινε και ποια δίκαιη λύση προτείνω εγώ.

Γλώσσα:
Ενότητα 16 (3)

Εργασίες για το σπίτι:
  • Κλίνω τον Αόριστο και τον Παρατατικό του ρήματος υπογράφω (βλ. ΒΜ σ.65)
  • Συνεχίζω τη συμπλήρωση του πίνακα της εργασίας 5 (ΒΜ σ.66)
  • Γράφω περίληψη 40-50 λέξεων του κειμένου "Και τα παιδιά αθλούνται..." (ΒΜ σ.67-68)
Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Γεωγραφία:
Κεφ.34, Γεωγραφικά διαμερίσματα και περιφέρειες

Εργασίες για το σπίτι:
  • Στους χάρτες που σας δόθηκαν στην τάξη, σχεδιάστε στον ένα τα γεωγραφικά διαμερίσματα και στον άλλο τις περιφέρειες και χρωματίστε τις με διαφορετικά χρώματα. 
Συμβουλευτείτε τα στοιχεία που σας δίνουν οι χάρτες της σ. 112 (ΒΜ). 
Αν χρειαστείτε το χάρτη, μπορείτε να τον κατεβάσετε πατώντας εδώ.

Μαθηματικά:
Μάθημα 06.40

Εργασίες για το σπίτι:
  • Γράφω δύο προβλήματα που επιλύονται με πρόσθεση ή/και αφαίρεση ετερώνυμων κλασμάτων
  • Βάζω στη σειρά, από το μικρότερο στο μεγαλύτερο, τα κλάσματα 2/3, 1/2, 3/4, 1/5.

Γλώσσα:
Ενότητα 16 (2)

Εργασίες για το σπίτι:
Διαβάζω το κείμενο "Σύγχρονος Αθλητισμός" (ΒΜ σ.62-63) και...
  • Απαντώ γραπτά στις ερωτήσεις της εργασίας 1 (ΒΜ σ.63)
Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Γλώσσα:
Ενότητα 16 (1)

Εργασίες για το σπίτι:
Διαβάζω το κείμενο "Ο αθλητισμός στην αρχαία Ελλάδα" (ΒΜ σ.58-59) και...
  • Σημειώνω τους τίτλους των παραγράφων
  • Απαντώ γραπτά στις ερωτήσεις της εργασίας 2 (ΒΜ σ. 59)

Μαθηματικά:
Μάθημα 06.39 (2)

Εργασίες για το σπίτι:
  • Ασκήσεις 2, 3 (ΒΜ σ.105)
  • Άσκηση α (ΒΕ σ.26)
Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Φυσικά:
ΦΩΣ, ΦΕ5: Απορρόφηση του φωτός

Για το σπίτι:
  • Εργασίες 1, 2, 3 (ΒΕ σ. 141)
Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Γεωγραφία:
Κεφ.31, Αστικά κέντρα

Εργασίες για το σπίτι:
  • Εξηγώ προφορικά στην τάξη τις λέξεις: αστυφιλία, αστικοποίηση
  • Διαλέγω μια πόλη της Ελλάδας και την παρουσιάζω στην τάξη. Δείχνω φωτογραφίες (αν έχω), και δίνω στοιχεία για τον πληθυσμό, τη θέση και την ιστορία της.
Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Γεωγραφία:
Κεφ.29 & 30, Ο πληθυσμός της Ελλάδας

Εργασίες για το σπίτι:
  • Εξηγώ προφορικά στην τάξη τις λέξεις: παλλινόστηση, δημογραφικό πρόβλημα, αποκέντρωση
  • Εξηγώ προφορικά γιατί ο πληθυσμός συγκεντρώνεται σε ορισμένες περιοχές
  • Εργασία 2 (ΒΕ σ.43)
  • Εργασία 1 (ΒΕ σ.44)
Δείτε εδώ πληροφορίες για τον πληθυσμό της Εύβοιας από το 1879 μέχρι σήμερα.

Μαθηματικά:
Μάθημα 06.37

Αντικείμενο μαθήματος:
  • Κριτήρια διαιρετότητας των αριθμών: 2, 3, 5, 10
Εργασίες για το σπίτι:
  • Ασκήσεις α, β, γ (ΒΕ σ.22)
  • Πράξεις: 456 : 5, 393 : 3, 1.285 : 2, 783 : 5

Φυσικά:
ΦΩΣ, ΦΕ4: Ανάκλαση και διάχυση του φωτός

Για το σπίτι:
  • Εξηγώ προφορικά πότε έχουμε ανάκλαση και πότε διάχυση του φωτός 
  • Εργασίες 2, 3, 4 (ΒΕ σ. 139)
Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Θρησκευτικά:
4.10 & 4.11, Ρωμανός ο Μελωδός και Κασσιανή

Για το σπίτι:
Σημειώστε μερικές λέξεις κλειδιά σε ένα χαρτί και με τη βοήθειά τους παρουσιάστε προφορικά στην τάξη το Ρωμανό το Μελωδό ή την Κασσιανή (έναν/μία από του δύο). Δώστε όσες πληροφορίες για τη ζωή και το έργο τους θεωρήσετε σημαντικές.


Ακούστε χαρακτηριστικούς ύμνους των δύο υμνογράφων:
Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Γεωγραφία:
Κεφ.28, Οι Έλληνες

Μιλάω στην τάξη περίπου 2 λεπτά για ένα μνημείο (ή και περισσότερα) που έχω δει και φανερώνουν τον σπουδαίο πολιτισμό και την πλούσια ιστορία της Ελλάδας.
Στην ομιλία μου περιγράφω και δίνω γενικές πληροφορίες για το μνημείο/τα μνημεία. Μπορώ να φέρω στην τάξη φωτογραφίες, ζωγραφιές, βιβλία, κλπ. Μπορώ να μιλήσω για κάτι που είδε όλη η τάξη σε μια εκπαιδευτική επίσκεψη.

Μαθηματικά:
Μάθημα 06.36

Αντικείμενο μαθήματος:
  • Πολλαπλάσια και διαιρέτες αριθμών (εξηγώ με παραδείγματα)
Εργασίες για το σπίτι:
  • Άσκηση 3 (ΒΜ σ.95)
  • Άσκηση γ (ΒΕ σ.21, όχι το 3ο ερώτημα)
  • Άσκηση β (ΒΕ σ.20, μόνο το δεύτερο μέρος αν προλάβουμε να κάνουμε το 1ο μέρος στην τάξη). 
  • Πράξεις: 567 Χ 46, 483 Χ 29, 306 Χ 37

Γλώσσα:
Ενότητα 15 (6)

Αντικείμενο μαθήματος:
  • Αρκτικόλεξα και συντομογραφίες
  • Διαφήμιση
Εργασίες για το σπίτι:
  • Εργασία 8 (ΒΜ σ.40, δεύτερο μέρος)
  • Εργασία 2,  (ΒΕ σ.43)
  • Εργασία 6,  (ΒΕ σ.46)
  • Ορθογραφία: " Σε κάθε σπίτι.... άχρηστα πράγματα" (ΒΜ σ.42)