tag:blogger.com,1999:blog-55812872158721045482024-02-19T03:56:53.753+02:00Ε΄ τ@ξη 2009-10Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comBlogger72125tag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-64135933501642477472010-05-11T08:30:00.002+03:002010-05-11T08:30:00.363+03:00Πληροφορική: Μάθημα 10Αντικείμενο μαθήματος: <br />
<ul><li>Πληκτρολόγηση με τυφλό σύστημα: χαμένος, ζωντανή</li>
<li>Βρίσκω πληροφορίες στο διαδίκτυο για έναν αστροναύτη (Γιούρι Γκαγκάριν, Νηλ Αρμστρονγκ, Θιοντόρ Γιουρτσίχιν) ή για το διεθνή διαστημικό σταθμό και τις αποθηκεύω σε ένα έγγραφο κειμενογράφου. </li>
<li>Εισαγωγή σε προγράμματα παρουσίασης (Microsoft Power Point, Παρουσίαση του Open Office)</li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-16764145952540831652010-05-10T20:59:00.000+03:002010-05-10T20:59:50.220+03:00Μαθηματικά: Μάθημα 07.42Εργασίες για το σπίτι:<br />
<ul><li>Εργασίες β και δ (ΒΕ σ.38-39)</li>
</ul><span style="font-size: x-small;"><i>Θυμηθείτε: μόνο η ορθή γωνία του γνώμονα (τριγώνου) χαράζει κάθετες ευθείες. </i></span>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-62435914617055667142010-05-10T18:45:00.002+03:002010-05-10T18:47:06.857+03:00Γλώσσα: Ενότητα 17 (1)Εργασίες για το σπίτι:<br />
<ul><li>Ασκήσεις 3 και 6 (ΒΜ σ.86, 87)</li>
<li>Ασκήσεις 2 και 5 (ΒΕ σ.62, 64)</li>
</ul><br />
<span style="font-size: x-small;"><i>Στις εργασίες μετατροπής της σύνταξης από ενεργητική σε παθητική θα σας βοηθήσουν οι πληροφορίες της σ. 82 του ΒΜ.</i></span><br />
<span style="font-size: x-small;"><i>Στις εργασίες συλλαβισμού θα σας βοηθήσουν οι σχετικές πληροφορίες στο βιβλίο της Γραμματικής (σ. 26-27).</i></span>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-55772954988562595892010-05-07T19:02:00.013+03:002010-05-09T19:13:52.120+03:00Μαθηματικά: Επαναληπτικό φυλλάδιοΣυμπληρώστε στο σπίτι το <a target"_blank" href="http://users.sch.gr/dtyras/e-class/docs/maths/e/epanalipsi.01.doc">επαναληπτικό φυλλάδιο 01</a>.Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-63584934860643348492010-05-07T18:49:00.011+03:002010-05-09T18:58:03.772+03:00Γλώσσα: Ενότητα 16 (6)Εργασίες για το σπίτι (για τη Δευτέρα 10 Μαΐου):<br />
<ul><li>Συμπλήρωση <a href="http://users.sch.gr/dtyras/e-class/docs/glossa/e/16.01.doc" target="_blank">φυλλαδίου 16.01</a></li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-9987675024530507532010-05-04T13:24:00.000+03:002010-05-04T13:24:05.319+03:00Γλώσσα: Ενότητα 16 (5)Αντικείμενο μαθήματος:<br />
<ul><li>Παραθετικά επιθέτων και επιρρημάτων (βλ. ΒΜ σ.70-71 ή Γραμματική σ. 156-163)</li>
</ul>Εργασίες για το σπίτι:<br />
<ul><li>Εργασία 6 (ΒΕ σ.54)</li>
<li>Εργασίες 1,2,3 (Γραμματική σ.163. Οι εργασίες γράφονται στο τετράδιο Εργασιών Γλώσσας)</li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-27117865317152054952010-05-04T12:42:00.002+03:002010-05-04T12:44:50.538+03:00Φυσικά: ΗΧΟΣ, ΦΕ2: Διάδοση του ήχουΓια το σπίτι: <br />
<ul><li>Ξαναδιαβάζω τις παρατηρήσεις και τα συμπεράσματα του μαθήματος και συμπληρώνω τις εργασίες 1, 2 (ΒΕ σ.149)</li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-47440980849061642022010-05-04T12:30:00.001+03:002010-05-04T12:31:49.176+03:00Θρησκευτικά: 5.4, Αγωνιζόμαστε για την ειρήνηΕργασίες για το σπίτι:<br />
<ul><li>Εργασία 2 (σ.111)</li>
</ul>και επιλέγω <b style="color: red;">μία </b>από τις επόμενες εργασίες:<br />
<ul><li>Γράφω περίληψη του κειμένου σε 50-60 λέξεις. </li>
<li>Παρουσιάζω στην τάξη έναν πόλεμο που έγινε πρόσφατα σε κάποιο σημείο του πλανήτη. Μιλάω για το πού, πότε και γιατί έγινε. (Μπορείτε να φέρετε στην τάξη φωτογραφίες και άρθρα από εφημερίδες, περιοδικά, διαδίκτυο, κτλ). </li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-59047117782811288082010-05-04T12:22:00.000+03:002010-05-04T12:22:07.983+03:00Πληροφορική: Μάθημα 09Αντικείμενο μαθήματος: <br />
<ul><li>Πληκτρολόγηση με τυφλό σύστημα: βουνό, ωραίος </li>
<li>Αντιγραφή-επικόλληση ιστοσελίδας ως αρχείο html</li>
<li>Αντιγραφή-επικόλληση κειμένου και φωτογραφιών από το διαδίκτυο σε κειμενογράφο. </li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-58725221414023818792010-04-30T13:18:00.001+03:002010-04-30T13:18:00.388+03:00Κοιν. & Πολ. Αγωγή: Γ1: Τι είναι δημοκρατία;Εργασίες για το σπίτι:<br />
<ul><li>Εργασία 1 (σ.63)</li>
</ul>Λεξιλόγιο: πολίτευμα, δημοκρατία, δικτατορίαΔημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-91506506989107770182010-04-30T13:10:00.001+03:002010-04-30T13:10:00.414+03:00Μαθηματικά: Μάθημα 06.42Εργασίες για το σπίτι:<br />
<ul><li>Σχηματίζω στο τετράδιό μου τρεις γωνίες 40, 80 και 140 μοιρών. </li>
<li>Εργασίες α, β και δ (ΒΕ σ.34-35)</li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-17457466344464258392010-04-27T20:50:00.000+03:002010-04-27T20:50:23.593+03:00Πληροφορική: Μάθημα 08Αντικείμενο μαθήματος: <br />
<ul><li>Πληκτρολόγηση με τυφλό σύστημα: θείος, πύργος</li>
<li>Δημιουργία λίστας σε κειμενογράφο</li>
<li>Έρευνα πληροφοριών για αθλητές στο διαδίκτυο </li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-72450643910030306432010-04-27T20:36:00.000+03:002010-04-27T20:36:50.602+03:00Θρησκευτικά: 5.2 Αγώνες για δικαιοσύνη & 5.3 Πολλά παιδιά πεθαίνουν από πείναΜε βάση όσα συζητήσαμε στην τάξη κατά τα δύο τελευταία μαθήματα (σ. 103-107) προετοιμαστείτε στο σπίτι για την παρακάτω εργασία:<br />
<ul><li>Μιλάω στη τάξη για μια αδικία που έχω δει να συμβαίνει στο σχολείο, στην πόλη που ζω ή στον κόσμο. Εξηγώ ποια ήταν η αδικία, γιατί έγινε και ποια δίκαιη λύση προτείνω εγώ. </li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-10625491829537505482010-04-27T20:27:00.000+03:002010-04-27T20:27:26.535+03:00Γλώσσα: Ενότητα 16 (3)Εργασίες για το σπίτι:<br />
<ul><li>Κλίνω τον Αόριστο και τον Παρατατικό του ρήματος <b><i>υπογράφω</i></b> (βλ. ΒΜ σ.65)</li>
<li>Συνεχίζω τη συμπλήρωση του πίνακα της εργασίας 5 (ΒΜ σ.66) </li>
<li>Γράφω περίληψη 40-50 λέξεων του κειμένου "<b><i>Και τα παιδιά αθλούνται</i></b>..." (ΒΜ σ.67-68)</li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-62680480144811207292010-04-26T19:11:00.001+03:002010-04-26T19:12:04.323+03:00Γεωγραφία: Κεφ.34, Γεωγραφικά διαμερίσματα και περιφέρειεςΕργασίες για το σπίτι:<br />
<ul><li>Στους χάρτες που σας δόθηκαν στην τάξη, σχεδιάστε στον ένα τα <b>γεωγραφικά διαμερίσματα</b> και στον άλλο τις <b>περιφέρειες</b> και χρωματίστε τις με διαφορετικά χρώματα. </li>
</ul>Συμβουλευτείτε τα στοιχεία που σας δίνουν οι χάρτες της σ. 112 (ΒΜ). <br />
Αν χρειαστείτε το χάρτη, μπορείτε να τον κατεβάσετε <a target="_blank" href="http://users.sch.gr/dtyras/e-class/docs/geo/gen/gr.map.gray.doc">πατώντας εδώ</a>.Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-54252802965982330402010-04-26T18:41:00.000+03:002010-04-26T18:41:19.417+03:00Μαθηματικά: Μάθημα 06.40Εργασίες για το σπίτι:<br />
<ul><li>Γράφω δύο προβλήματα που επιλύονται με πρόσθεση ή/και αφαίρεση ετερώνυμων κλασμάτων</li>
<li>Βάζω στη σειρά, από το μικρότερο στο μεγαλύτερο, τα κλάσματα 2/3, 1/2, 3/4, 1/5. </li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-49899124404781935872010-04-26T18:36:00.000+03:002010-04-26T18:36:15.850+03:00Γλώσσα: Ενότητα 16 (2)Εργασίες για το σπίτι:<br />
Διαβάζω το κείμενο "<i>Σύγχρονος Αθλητισμός</i>" (ΒΜ σ.62-63) και...<br />
<ul><li>Απαντώ γραπτά στις ερωτήσεις της εργασίας 1 (ΒΜ σ.63)</li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-21074294421945858642010-04-21T19:05:00.000+03:002010-04-21T19:05:59.550+03:00Γλώσσα: Ενότητα 16 (1)Εργασίες για το σπίτι:<br />
Διαβάζω το κείμενο "<i>Ο αθλητισμός στην αρχαία Ελλάδα</i>" (ΒΜ σ.58-59) και...<br />
<ul><li>Σημειώνω τους τίτλους των παραγράφων</li>
<li>Απαντώ γραπτά στις ερωτήσεις της εργασίας 2 (ΒΜ σ. 59) </li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-62841849869763907032010-04-21T17:05:00.001+03:002010-04-21T20:38:45.902+03:00Μαθηματικά: Μάθημα 06.39 (2)Εργασίες για το σπίτι:<br />
<ul><li>Ασκήσεις 2, 3 (ΒΜ σ.105)</li>
<li>Άσκηση α (ΒΕ σ.26)</li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-40768584962163935032010-04-20T16:18:00.000+03:002010-04-21T20:41:19.515+03:00Φυσικά: ΦΩΣ, ΦΕ5: Απορρόφηση του φωτόςΓια το σπίτι: <br />
<ul><li>Εργασίες 1, 2, 3 (ΒΕ σ. 141)</li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-5007034893504304742010-04-19T13:58:00.003+03:002010-04-19T13:58:00.701+03:00Γεωγραφία: Κεφ.31, Αστικά κέντραΕργασίες για το σπίτι:<br />
<ul><li>Εξηγώ προφορικά στην τάξη τις λέξεις: αστυφιλία, αστικοποίηση</li>
<li>Διαλέγω μια πόλη της Ελλάδας και την παρουσιάζω στην τάξη. Δείχνω φωτογραφίες (αν έχω), και δίνω στοιχεία για τον πληθυσμό, τη θέση και την ιστορία της. </li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-13690536013278250792010-04-14T13:40:00.006+03:002010-04-14T13:40:00.668+03:00Γεωγραφία: Κεφ.29 & 30, Ο πληθυσμός της ΕλλάδαςΕργασίες για το σπίτι:<br />
<ul><li>Εξηγώ προφορικά στην τάξη τις λέξεις: παλλινόστηση, δημογραφικό πρόβλημα, αποκέντρωση</li>
<li>Εξηγώ προφορικά γιατί ο πληθυσμός συγκεντρώνεται σε ορισμένες περιοχές</li>
<li>Εργασία 2 (ΒΕ σ.43)</li>
<li>Εργασία 1 (ΒΕ σ.44)</li>
</ul>Δείτε εδώ <a href="http://www.servitoros.gr/population/population.php/28/">πληροφορίες για τον πληθυσμό της Εύβοιας</a> από το 1879 μέχρι σήμερα.Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-22041230696119188792010-04-14T13:40:00.002+03:002010-04-14T13:40:00.959+03:00Μαθηματικά: Μάθημα 06.37Αντικείμενο μαθήματος:<br />
<ul><li>Κριτήρια διαιρετότητας των αριθμών: 2, 3, 5, 10 </li>
</ul>Εργασίες για το σπίτι:<br />
<ul><li>Ασκήσεις α, β, γ (ΒΕ σ.22)</li>
<li>Πράξεις: 456 : 5, 393 : 3, 1.285 : 2, 783 : 5</li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-6979969824519327792010-04-14T13:24:00.003+03:002010-04-14T13:24:00.507+03:00Φυσικά: ΦΩΣ, ΦΕ4: Ανάκλαση και διάχυση του φωτόςΓια το σπίτι:<br />
<ul><li>Εξηγώ προφορικά πότε έχουμε ανάκλαση και πότε διάχυση του φωτός </li>
<li>Εργασίες 2, 3, 4 (ΒΕ σ. 139)</li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5581287215872104548.post-7162306861847050762010-04-13T13:24:00.000+03:002010-04-13T07:34:25.183+03:00Θρησκευτικά: 4.10 & 4.11, Ρωμανός ο Μελωδός και ΚασσιανήΓια το σπίτι: <br />
Σημειώστε μερικές λέξεις κλειδιά σε ένα χαρτί και με τη βοήθειά τους παρουσιάστε προφορικά στην τάξη το Ρωμανό το Μελωδό ή την Κασσιανή (έναν/μία από του δύο). Δώστε όσες πληροφορίες για τη ζωή και το έργο τους θεωρήσετε σημαντικές. <br />
<br />
<br />
Ακούστε χαρακτηριστικούς ύμνους των δύο υμνογράφων: <br />
<ul><li><a href="http://www.ixoxroma.gr/mp3/track11.mp3" target="_blank">Ρωμανός ο Μελωδός: "Η Παρθένος σήμερον"</a></li>
<li><a target="_blank" href="http://vatopaidi.files.wordpress.com/2010/03/kyrie-i-en-pollais-amartiais.mp3">Κασσιανή: "Κύριε, η εν πολλαίς αμαρτίαις" </a></li>
</ul>Δημήτρης Κλωτσοτύραςhttp://www.blogger.com/profile/17394527797379521243noreply@blogger.com