- Πληκτρολόγηση με τυφλό σύστημα: χαμένος, ζωντανή
- Βρίσκω πληροφορίες στο διαδίκτυο για έναν αστροναύτη (Γιούρι Γκαγκάριν, Νηλ Αρμστρονγκ, Θιοντόρ Γιουρτσίχιν) ή για το διεθνή διαστημικό σταθμό και τις αποθηκεύω σε ένα έγγραφο κειμενογράφου.
- Εισαγωγή σε προγράμματα παρουσίασης (Microsoft Power Point, Παρουσίαση του Open Office)
Αντικείμενο μαθήματος:
Εργασίες για το σπίτι:
- Εργασίες β και δ (ΒΕ σ.38-39)
Εργασίες για το σπίτι:
Στις εργασίες μετατροπής της σύνταξης από ενεργητική σε παθητική θα σας βοηθήσουν οι πληροφορίες της σ. 82 του ΒΜ.
Στις εργασίες συλλαβισμού θα σας βοηθήσουν οι σχετικές πληροφορίες στο βιβλίο της Γραμματικής (σ. 26-27).
- Ασκήσεις 3 και 6 (ΒΜ σ.86, 87)
- Ασκήσεις 2 και 5 (ΒΕ σ.62, 64)
Στις εργασίες μετατροπής της σύνταξης από ενεργητική σε παθητική θα σας βοηθήσουν οι πληροφορίες της σ. 82 του ΒΜ.
Στις εργασίες συλλαβισμού θα σας βοηθήσουν οι σχετικές πληροφορίες στο βιβλίο της Γραμματικής (σ. 26-27).
Παρασκευή 7 Μαΐου 2010
Μαθηματικά:
Μαθηματικά:
Επαναληπτικό φυλλάδιο
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
7:02 μ.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Επανάληψη μαθηματικών,
Μαθηματικά,
Τάξη Ε΄,
Φυλλάδια Μαθηματικών
Συμπληρώστε στο σπίτι το επαναληπτικό φυλλάδιο 01.
Γλώσσα:
Ενότητα 16 (6)
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
6:49 μ.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Γλώσσα,
Τάξη Ε΄,
Φυλλάδια Γλώσσας
Εργασίες για το σπίτι (για τη Δευτέρα 10 Μαΐου):
- Συμπλήρωση φυλλαδίου 16.01
Αντικείμενο μαθήματος:
- Παραθετικά επιθέτων και επιρρημάτων (βλ. ΒΜ σ.70-71 ή Γραμματική σ. 156-163)
- Εργασία 6 (ΒΕ σ.54)
- Εργασίες 1,2,3 (Γραμματική σ.163. Οι εργασίες γράφονται στο τετράδιο Εργασιών Γλώσσας)
Για το σπίτι:
- Ξαναδιαβάζω τις παρατηρήσεις και τα συμπεράσματα του μαθήματος και συμπληρώνω τις εργασίες 1, 2 (ΒΕ σ.149)
Εργασίες για το σπίτι:
- Εργασία 2 (σ.111)
- Γράφω περίληψη του κειμένου σε 50-60 λέξεις.
- Παρουσιάζω στην τάξη έναν πόλεμο που έγινε πρόσφατα σε κάποιο σημείο του πλανήτη. Μιλάω για το πού, πότε και γιατί έγινε. (Μπορείτε να φέρετε στην τάξη φωτογραφίες και άρθρα από εφημερίδες, περιοδικά, διαδίκτυο, κτλ).
Αντικείμενο μαθήματος:
- Πληκτρολόγηση με τυφλό σύστημα: βουνό, ωραίος
- Αντιγραφή-επικόλληση ιστοσελίδας ως αρχείο html
- Αντιγραφή-επικόλληση κειμένου και φωτογραφιών από το διαδίκτυο σε κειμενογράφο.
Εργασίες για το σπίτι:
- Εργασία 1 (σ.63)
Εργασίες για το σπίτι:
- Σχηματίζω στο τετράδιό μου τρεις γωνίες 40, 80 και 140 μοιρών.
- Εργασίες α, β και δ (ΒΕ σ.34-35)
Αντικείμενο μαθήματος:
- Πληκτρολόγηση με τυφλό σύστημα: θείος, πύργος
- Δημιουργία λίστας σε κειμενογράφο
- Έρευνα πληροφοριών για αθλητές στο διαδίκτυο
Με βάση όσα συζητήσαμε στην τάξη κατά τα δύο τελευταία μαθήματα (σ. 103-107) προετοιμαστείτε στο σπίτι για την παρακάτω εργασία:
- Μιλάω στη τάξη για μια αδικία που έχω δει να συμβαίνει στο σχολείο, στην πόλη που ζω ή στον κόσμο. Εξηγώ ποια ήταν η αδικία, γιατί έγινε και ποια δίκαιη λύση προτείνω εγώ.
Εργασίες για το σπίτι:
- Κλίνω τον Αόριστο και τον Παρατατικό του ρήματος υπογράφω (βλ. ΒΜ σ.65)
- Συνεχίζω τη συμπλήρωση του πίνακα της εργασίας 5 (ΒΜ σ.66)
- Γράφω περίληψη 40-50 λέξεων του κειμένου "Και τα παιδιά αθλούνται..." (ΒΜ σ.67-68)
Εργασίες για το σπίτι:
Αν χρειαστείτε το χάρτη, μπορείτε να τον κατεβάσετε πατώντας εδώ.
- Στους χάρτες που σας δόθηκαν στην τάξη, σχεδιάστε στον ένα τα γεωγραφικά διαμερίσματα και στον άλλο τις περιφέρειες και χρωματίστε τις με διαφορετικά χρώματα.
Αν χρειαστείτε το χάρτη, μπορείτε να τον κατεβάσετε πατώντας εδώ.
Εργασίες για το σπίτι:
- Γράφω δύο προβλήματα που επιλύονται με πρόσθεση ή/και αφαίρεση ετερώνυμων κλασμάτων
- Βάζω στη σειρά, από το μικρότερο στο μεγαλύτερο, τα κλάσματα 2/3, 1/2, 3/4, 1/5.
Εργασίες για το σπίτι:
Διαβάζω το κείμενο "Σύγχρονος Αθλητισμός" (ΒΜ σ.62-63) και...
Διαβάζω το κείμενο "Σύγχρονος Αθλητισμός" (ΒΜ σ.62-63) και...
- Απαντώ γραπτά στις ερωτήσεις της εργασίας 1 (ΒΜ σ.63)
Εργασίες για το σπίτι:
Διαβάζω το κείμενο "Ο αθλητισμός στην αρχαία Ελλάδα" (ΒΜ σ.58-59) και...
Διαβάζω το κείμενο "Ο αθλητισμός στην αρχαία Ελλάδα" (ΒΜ σ.58-59) και...
- Σημειώνω τους τίτλους των παραγράφων
- Απαντώ γραπτά στις ερωτήσεις της εργασίας 2 (ΒΜ σ. 59)
Εργασίες για το σπίτι:
- Ασκήσεις 2, 3 (ΒΜ σ.105)
- Άσκηση α (ΒΕ σ.26)
Για το σπίτι:
- Εργασίες 1, 2, 3 (ΒΕ σ. 141)
Εργασίες για το σπίτι:
- Εξηγώ προφορικά στην τάξη τις λέξεις: αστυφιλία, αστικοποίηση
- Διαλέγω μια πόλη της Ελλάδας και την παρουσιάζω στην τάξη. Δείχνω φωτογραφίες (αν έχω), και δίνω στοιχεία για τον πληθυσμό, τη θέση και την ιστορία της.
Εργασίες για το σπίτι:
- Εξηγώ προφορικά στην τάξη τις λέξεις: παλλινόστηση, δημογραφικό πρόβλημα, αποκέντρωση
- Εξηγώ προφορικά γιατί ο πληθυσμός συγκεντρώνεται σε ορισμένες περιοχές
- Εργασία 2 (ΒΕ σ.43)
- Εργασία 1 (ΒΕ σ.44)
Αντικείμενο μαθήματος:
- Κριτήρια διαιρετότητας των αριθμών: 2, 3, 5, 10
- Ασκήσεις α, β, γ (ΒΕ σ.22)
- Πράξεις: 456 : 5, 393 : 3, 1.285 : 2, 783 : 5
Για το σπίτι:
- Εξηγώ προφορικά πότε έχουμε ανάκλαση και πότε διάχυση του φωτός
- Εργασίες 2, 3, 4 (ΒΕ σ. 139)
Για το σπίτι:
Σημειώστε μερικές λέξεις κλειδιά σε ένα χαρτί και με τη βοήθειά τους παρουσιάστε προφορικά στην τάξη το Ρωμανό το Μελωδό ή την Κασσιανή (έναν/μία από του δύο). Δώστε όσες πληροφορίες για τη ζωή και το έργο τους θεωρήσετε σημαντικές.
Ακούστε χαρακτηριστικούς ύμνους των δύο υμνογράφων:
Σημειώστε μερικές λέξεις κλειδιά σε ένα χαρτί και με τη βοήθειά τους παρουσιάστε προφορικά στην τάξη το Ρωμανό το Μελωδό ή την Κασσιανή (έναν/μία από του δύο). Δώστε όσες πληροφορίες για τη ζωή και το έργο τους θεωρήσετε σημαντικές.
Ακούστε χαρακτηριστικούς ύμνους των δύο υμνογράφων:
Μιλάω στην τάξη περίπου 2 λεπτά για ένα μνημείο (ή και περισσότερα) που έχω δει και φανερώνουν τον σπουδαίο πολιτισμό και την πλούσια ιστορία της Ελλάδας.
Στην ομιλία μου περιγράφω και δίνω γενικές πληροφορίες για το μνημείο/τα μνημεία. Μπορώ να φέρω στην τάξη φωτογραφίες, ζωγραφιές, βιβλία, κλπ. Μπορώ να μιλήσω για κάτι που είδε όλη η τάξη σε μια εκπαιδευτική επίσκεψη.
Στην ομιλία μου περιγράφω και δίνω γενικές πληροφορίες για το μνημείο/τα μνημεία. Μπορώ να φέρω στην τάξη φωτογραφίες, ζωγραφιές, βιβλία, κλπ. Μπορώ να μιλήσω για κάτι που είδε όλη η τάξη σε μια εκπαιδευτική επίσκεψη.
Αντικείμενο μαθήματος:
- Πολλαπλάσια και διαιρέτες αριθμών (εξηγώ με παραδείγματα)
- Άσκηση 3 (ΒΜ σ.95)
- Άσκηση γ (ΒΕ σ.21, όχι το 3ο ερώτημα)
- Άσκηση β (ΒΕ σ.20, μόνο το δεύτερο μέρος αν προλάβουμε να κάνουμε το 1ο μέρος στην τάξη).
- Πράξεις: 567 Χ 46, 483 Χ 29, 306 Χ 37
Αντικείμενο μαθήματος:
- Αρκτικόλεξα και συντομογραφίες
- Διαφήμιση
- Εργασία 8 (ΒΜ σ.40, δεύτερο μέρος)
- Εργασία 2, (ΒΕ σ.43)
- Εργασία 6, (ΒΕ σ.46)
- Ορθογραφία: " Σε κάθε σπίτι.... άχρηστα πράγματα" (ΒΜ σ.42)
Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010
Μαθηματικά:
Μαθηματικά:
Μάθημα 05.35
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
4:51 μ.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Μαθηματικά,
Τάξη Ε΄,
Φυλλάδια Μαθηματικών
Αντικείμενο μαθήματος:
Οι εργασίες αυτές είναι για μετά το Πάσχα.
- Επίλυση προβλημάτων
- Ασκήσεις 4 και 5, σ. 91 (ΒΜ)
- Επίλυση πράξεων (έχουν σημειωθεί στο πρόχειρο μαθηματικών)
Οι εργασίες αυτές είναι για μετά το Πάσχα.
Αντικείμενο μαθήματος:
- Ρήματα με λόγια κλίση (βλ. σ. 51, ΒΜ)
- Ανάλυση σύνθετων λέξεων
- Εργασία 3, σ.52 (ΒΜ)
- Εργασία 7, σ.41 (ΒΕ)
- Εργασία 8, σ.42 (ΒΕ)
- Συμπλήρωση φυλλαδίου κλίσης ρημάτων
Εργασίες για το σπίτι:
- Εργασίες 1, 2 και 3, σ. 58-60.
Εργασίες για το σπίτι:
Συμβουλές:
- Γράφω περίληψη 60-70 λέξεων στο κείμενο "Μαντώ Μαυρογένους" (σ. 92-93, ΒΜ, τεύχος β΄)
- Συμπληρώνω την ακροστιχίδα στη σ. 94 (σ. 92-93, ΒΜ, τεύχος β΄)
Συμβουλές:
- Για να γράψετε την περίληψη, θα σας βοηθήσουν οι οδηγίες στη σ. 93.
- Αν το χρειάζεστε, μπορείτε να δείτε εδώ τα περιεχόμενα του τεύχους β΄.
Εργασίες για το σπίτι:
- Φέρνω στην τάξη ή γράφω στο τετράδιο εργασιών μια συνταγή για νηστίσιμο φαγητό. (Εξηγώ γιατί είναι νηστίσιμο.)
- Εξηγώ προφορικά το νόημα της νηστείας.
- Γιατί η ζωή ενός χριστιανού μοιάζει με τη ζωή ενός αθλητή; (προφορικά)
Για το σπίτι:
- Εργασίες σ. 132 (ΒΕ)
Αντικείμενο μαθήματος:
- Διαίρεση ακεραίου ή κλάσματος με κλάσμα
- Άσκηση β, σ. 14 (ΒΕ)
- Άσκηση γ, σ. 15 (ΒΕ)
- Άσκηση ε, σ. 15 (ΒΕ): μόνο τις τρεις εργασίες της πρώτης στήλης.
Αντικείμενο μαθήματος:
- Επίλυση σύνθετων προβλημάτων
- Άσκηση 3, σ. 77 (ΒΜ)
- Άσκηση γ, σ. 38 (ΒΕ)
- Άσκηση δ, σ. 39 (ΒΕ)
Αντικείμενο μαθήματος: ευθύς και πλάγιος λόγος.
Εργασίες για το σπίτι:
Εργασίες για το σπίτι:
- Εργασία 3 (σ. 38, ΒΕ)
- Εργασία 4 (σ. 39, ΒΕ)
- Ορθογραφία: σ.39 (ΒΕ) από "Ο Άκης..." έως "...γλυκά".
Αντικείμενο μαθήματος:
- Διαίρεση ομώνυμων κλασμάτων
Εργασία για το σπίτι:
Συμβουλή: για να απαντήσετε στις εργασίες πρέπει πρώτα να διαβάσετε τα σχετικά κείμενα στις σ. 35 και 36 (ΒΕ).
- Εργασία 1 (σ. 36, ΒΕ)
- Εργασία 2 (σ. 37, ΒΕ)
Συμβουλή: για να απαντήσετε στις εργασίες πρέπει πρώτα να διαβάσετε τα σχετικά κείμενα στις σ. 35 και 36 (ΒΕ).
Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010
Μαθηματικά:
Μαθηματικά:
Μάθημα 04.27
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
10:36 π.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Μαθηματικά,
Φυλλάδια Μαθηματικών
Αντικείμενο μαθήματος:
- Πολλαπλασιασμός κλασμάτων
- Αντίστροφοι αριθμοί
- Μετατροπή κλάσματος σε δεκαδικό με διαίρεση
Κοιν. & Πολ. Αγωγή:
B2, Υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματά μας
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
9:19 π.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Εννοιολογικοί χάρτες,
Κοιν.-Πολ. Αγωγή,
Τάξη Ε΄
Εργασία για το σπίτι:
- Φτιάχνω σχεδιάγραμμα με τα δικαιώματα του παιδιού όπως εμφανίζονται στη σ. 51.
- Φτιάξτε το σχεδιάγραμμα σε μεγάλο λευκό ή χρωματιστό χαρτόνι
- Τα σχεδιαγράμματα θα πρέπει να είναι γραμμένα με μεγάλα, καθαρά γράμματα
- Οι συμμαθητές σας θα επιλέξουν τα 3 καλύτερα σχεδιαγράμματα και θα τα κολλήσουμε στην τάξη.
Εργασία για το σπίτι:
Στην εργασία να συμπεριληφθούν τα αρνητικά-θετικά που περιέχονται στα κείμενα των σελίδων 36, 37 (ΒΜ) αλλά και δικές σας απόψεις/προτάσεις.
Επίσης, αν φτιάξετε σχεδιάγραμμα, συμβουλευτείτε τις σχετικές σημειώσεις στο πρόχειρο.
- Εργασία 6 (σ. 39, ΒΜ)
- Φτιάχνω πίνακα ή σχεδιάγραμμα όπου φαίνονται τα αρνητικά και τα θετικά της τηλεόρασης.
Στην εργασία να συμπεριληφθούν τα αρνητικά-θετικά που περιέχονται στα κείμενα των σελίδων 36, 37 (ΒΜ) αλλά και δικές σας απόψεις/προτάσεις.
Επίσης, αν φτιάξετε σχεδιάγραμμα, συμβουλευτείτε τις σχετικές σημειώσεις στο πρόχειρο.
Για το σπίτι:
Να θυμάσαι: Το φως διαδίδεται ευθύγραμμα
- Εργασίες σ. 130 (ΒΕ)
Να θυμάσαι: Το φως διαδίδεται ευθύγραμμα
Εργασία για το σπίτι:
- Βρίσκω πληροφορίες και παρουσιάζω στην τάξη μια εθελοντική ομάδα.
Εργασία για το σπίτι:
- Γράφω σε πίνακα με δύο στήλες τα οφέλη και τις βλάβες που μπορεί να προκαλέσει η χρήση του ίντερνετ (διαδικτύου) στα παιδιά.
Αντικείμενο μαθήματος:
- Πληκτρολόγηση με τυφλό σύστημα (γάτα, θάλασσα)
- Αποθήκευση εικόνας από το διαδίκτυο
Για το σπίτι: εργασία 3, σ.89
(Δε χρειάζεται να μάθετε κάτι άλλο).
Μπορείτε να ακούσετε του ύμνους που εξηγήσαμε στην τάξη πατώντας στους παρακάτω συνδέσμους:
Για το έντυπο με τους ύμνους πατήστε εδώ.
(Δε χρειάζεται να μάθετε κάτι άλλο).
Μπορείτε να ακούσετε του ύμνους που εξηγήσαμε στην τάξη πατώντας στους παρακάτω συνδέσμους:
Για το έντυπο με τους ύμνους πατήστε εδώ.
Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010
Γεωγραφία:
Γεωγραφία:
Κεφ.27, Οι φυσικές καταστροφές στο χώρο της Ελλάδας
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
9:30 π.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Γεωγραφία,
Τάξη Ε΄,
Φυλλάδια Γεωγραφίας
Εργασίες για το σπίτι:
Λεξιλόγιο μαθήματος (θα πρέπει να μπορείτε να εξηγήσετε τι σημαίνουν αυτές οι λέξεις/φράσεις αν σας ζητηθεί):
ανθρωπογενή και φυσικά αίτια καταστροφών, αυτανάφλεξη, εθελοντισμός
Φωτογραφίες που είδαμε στην τάξη:
Δασική πυρκαγιά 01
Δασική πυρκαγιά 02
Πλημμύρα 01
Πλημμύρα 02
- άσκηση 2, σ. 40 (ΒΕ)
- εργασίες του φυλλαδίου 27.01
Λεξιλόγιο μαθήματος (θα πρέπει να μπορείτε να εξηγήσετε τι σημαίνουν αυτές οι λέξεις/φράσεις αν σας ζητηθεί):
ανθρωπογενή και φυσικά αίτια καταστροφών, αυτανάφλεξη, εθελοντισμός
Φωτογραφίες που είδαμε στην τάξη:
Δασική πυρκαγιά 01
Δασική πυρκαγιά 02
Πλημμύρα 01
Πλημμύρα 02
Για το σπίτι:
- Εργασίες σ. 125
- τα μέρη του λαμπτήρα πυράκτωσης
- από ποια μέρη αποτελείται ένα απλό ηλεκτρινό κύκλωμα
- να σχεδιάζεις ηλεκτρικά κυκλώματα χρησιμοποιώντας σύμβολα
- τη διαφορά παράλληλης σύνδεσης και σύνδεσης σε σειρά
- τι είναι αγωγός και τι μονωτής (με παραδείγματα)
- τα μέτρα προφύλαξης από το ηλεκτρικό ρεύμα
Μαθηματικά:
Μάθημα 05.33
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
1:10 μ.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Μαθηματικά,
Τάξη Ε΄,
Φυλλάδια Μαθηματικών
Στο επόμενο μάθημα έχουμε διαγώνισμα. Θα πρέπει να γνωρίζετε:
- Να μετατρέπετε τις μονάδες μήκους και εμβαδού σε υποδιαιρέσεις ή πολλαπλάσια
- Να βρίσκετε την περίμετρο και το εμβαδό τετραγώνου, ορθογωνίου, ορθ. τριγώνου.
Γλώσσα:
Ενότητα 13 (4)
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
1:04 μ.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Γλώσσα,
Τάξη Ε΄,
Φυλλάδια Γλώσσας
Στο επόμενο μάθημα έχουμε διαγώνισμα. Θα είστε καλά προετοιμασμένοι αν γνωρίζετε:
Για εξάσκηση συμπληρώστε προσεκτικά τις ασκήσεις του φυλλαδίου 13.04.
- τα τακτικά αριθμητικά του φυλλαδίου (μέχρι το 1000)
- να μετατρέπετε την ενεργητική σύνταξη σε παθητική και το αντίστροφο
- να ξεχωρίζετε ποια ρήματα είναι μεταβατικά, αμετάβατα, συνδετικά
- να βρίσκετε τους κύριους όρους (Ρ, Υ, Α, Κ, ΠΑ) σε όλα τα είδη των παραπάνω προτάσεων
Για εξάσκηση συμπληρώστε προσεκτικά τις ασκήσεις του φυλλαδίου 13.04.
Εργασίες για το σπίτι:
- σχηματίζω προτάσεις με 7 από τις σύνθετες λέξεις σε -βάλλω των σ. 22-23 (ΒΜ)
- άσκηση 4, σ. 24 (ΒΜ)
- άσκηση 6, σ. 31 (ΒΕ)
Γεωγραφία:
Κεφ.26, Ο ρόλος των ηφαιστείων και των σεισμών στις αλλαγές της φύσης
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
1:14 μ.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Γεωγραφία,
Προφορική έκφραση,
Τάξη Ε΄
Προφορικές εργασίες:
Φωτογραφίες που είδαμε στην τάξη:
Τομή ηφαιστείου
Λάβα
Ηφαιστειακή τέφρα
Χάρτης σεισμικότητας Ελλάδας
Αποτελέσματα σεισμού 01
Αποτελέσματα σεισμού 02
- Μιλάω στην τάξη για τα προβλήματα αλλά και τις ωφέλειες που μπορεί να φέρει στη γύρω περιοχή η έκρηξη ενός ηφαιστείου.
- Λεξιλόγιο: ηφαιστειογενή εδάφη, ηφαιστειακή τέφρα, ενεργό ηφαίστειο, σβησμένο ηφαίστειο, σεισμογενής περιοχή (θα πρέπει να μπορείτε να εξηγήσετε τι σημαίνουν αυτές οι λέξεις αν σας ζητηθεί).
Φωτογραφίες που είδαμε στην τάξη:
Τομή ηφαιστείου
Λάβα
Ηφαιστειακή τέφρα
Χάρτης σεισμικότητας Ελλάδας
Αποτελέσματα σεισμού 01
Αποτελέσματα σεισμού 02
Μαθηματικά:
Μάθημα 05.32
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
7:00 π.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Μαθηματικά,
Φυλλάδια Μαθηματικών
Αν χρειάζεστε το φυλλάδιο 05.32, μπορείτε να το κατεβάσετε πατώντας εδώ.
Αντικείμενο φυλλαδίου: μετατροπές, μονάδες εμβαδού, τετραγωνικό μέτρο
Για τη συμπλήρωση των εργασιών ίσως χρειαστεί ο σχετικός πίνακας μετατροπών.
Αντικείμενο φυλλαδίου: μετατροπές, μονάδες εμβαδού, τετραγωνικό μέτρο
Για τη συμπλήρωση των εργασιών ίσως χρειαστεί ο σχετικός πίνακας μετατροπών.
Στο σημερινό μάθημα ασχοληθήκαμε:
Εργασίες για το σπίτι:
- με την κλίση των ρημάτων παθητικής φωνής (α΄συζυγία)
- με σύνθετες λέξεις που περιέχουν συνθετικά από τα αρχαία ελληνικά
- με την εύρεση λέξεων σε ηλεκτρονικά λεξικά
Εργασίες για το σπίτι:
- συμπληρώνω το φυλλάδιο με το ρήμα πλένομαι
- σχηματίζω προτάσεις με 5 από τις σύνθετες λέξεις της σ. 21 (ΒΜ)
Για το σπίτι:
- Εργασίες σ. 122
- Εξασκούμαι στο σχεδιασμό κυκλωμάτων με παράλληλη σύνδεση και σύνδεση σε σειρά (με διακόπτες)
- Διαβάζω τις σελίδες 60 και 67 (ΒΜ). (Δε τις μαθαίνω, απλά ελέγχω αν καταλαβαίνω ό,τι γράφεται. Αν δεν καταλάβω κάτι, ρωτάω το δάσκαλό μου.)
- Εξοικείωση με τη χρήση των ηλεκτρονικών λεξικών του Κόμβου
Για το σπίτι:
- Κάνω γραπτή λίστα με τα είδη της μικροτεχνίας
- Εξηγώ προφορικά το κάθε είδος
- Συμπληρώνω την άσκηση 2 (σ. 85)
Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010
Γλώσσα:
Γλώσσα:
Ενότητα 13 (2)
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
3:40 μ.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Γλώσσα,
Τάξη Ε΄,
Φυλλάδια Γλώσσας
Αν χρειάζεστε το φυλλάδιο μπορείτε να το κατεβάσετε πατώντας εδώ.
Αντικείμενο φυλλαδίου: αριθμητικά, απόλυτα, τακτικά, περιγραφή κατασκευής.
Στην άσκηση για τα αριθμητικά θα σας βοηθήσουν οι πίνακες που δόθηκαν στην τάξη. Μπορείτε να τους δείτε πατώντας εδώ και πηγαίνοντας στις σ. 124-125.
Αντικείμενο φυλλαδίου: αριθμητικά, απόλυτα, τακτικά, περιγραφή κατασκευής.
Στην άσκηση για τα αριθμητικά θα σας βοηθήσουν οι πίνακες που δόθηκαν στην τάξη. Μπορείτε να τους δείτε πατώντας εδώ και πηγαίνοντας στις σ. 124-125.
Μαθηματικά:
Φυλλάδιο 05.30.β
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
3:24 μ.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Μαθηματικά,
Φυλλάδια Μαθηματικών
Αν χρειάζεστε το φυλλάδιο, μπορείτε να το κατεβάσετε πατώντας εδώ.
Αντικείμενο φυλλαδίου: μετατροπές, μονάδες μήκους.
Για τη συμπλήρωση των εργασιών ίσως χρειαστεί ο πίνακας μετατροπών.
Αντικείμενο φυλλαδίου: μετατροπές, μονάδες μήκους.
Για τη συμπλήρωση των εργασιών ίσως χρειαστεί ο πίνακας μετατροπών.
Γεωγραφία:
Κεφ. 25, Αλλαγές στην επιφάνεια της γης
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
8:14 π.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Γεωγραφία,
Τάξη Ε΄,
Φυλλάδια Γεωγραφίας
Προφορικές εργασίες:
Δείτε τις φωτογραφίες που εμφανίστηκαν στην τάξη.
- Εξηγώ τη διαφορά ανάμεσα στην αιολική και την υδάτινη διάβρωση.
- Εξηγώ πώς δημιουργείται η όξινη βροχή και τι προβλήματα προκαλεί.
Δείτε τις φωτογραφίες που εμφανίστηκαν στην τάξη.
Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010
Μαθηματικά:
Μαθηματικά:
Φυλλάδιο 04.32
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
9:37 μ.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Μαθηματικά,
Τάξη Ε΄,
Φυλλάδια Μαθηματικών
Το φυλλάδιο έχει μοιραστεί ήδη στην τάξη.
Στην περίπτωση που το χρειάζεστε, μπορείτε να το κατεβάσετε πατώντας εδώ.
Αντικείμενο φυλλαδίου: πράξεις, δεκαδικοί.
Στην περίπτωση που το χρειάζεστε, μπορείτε να το κατεβάσετε πατώντας εδώ.
Αντικείμενο φυλλαδίου: πράξεις, δεκαδικοί.
Γλώσσα:
Ενότητα 13 (1), Φυλλάδιο 13.02
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
9:28 μ.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Γλώσσα,
Τάξη Ε΄,
Φυλλάδια Γλώσσας
Το φυλλάδιο έχει μοιραστεί ήδη στην τάξη.
Στην περίπτωση που το χρειάζεστε, μπορείτε να το κατεβάσετε πατώντας εδώ.
Αντικείμενο φυλλαδίου: ρήματα, μεταβατικά, αμετάβατα, συνδετικά.
Στην περίπτωση που το χρειάζεστε, μπορείτε να το κατεβάσετε πατώντας εδώ.
Αντικείμενο φυλλαδίου: ρήματα, μεταβατικά, αμετάβατα, συνδετικά.
Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010
Γεωγραφία:
Γεωγραφία:
Κεφ.24, Οικοσυστήματα της Ελλάδας
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
11:18 μ.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Γεωγραφία,
Προφορική έκφραση,
Τάξη Ε΄
Προφορικές εργασίες:
Αν έχετε χρόνο:
Δείτε φωτογραφίες και πληροφορίες για τη χλωρίδα και την πανίδα του Εθνικού Θαλάσσιου Πάρκου στην Αλόννησο (Β. Σποράδες) και ειδικότερα πληροφορίες για τις φώκιες Μονάχους-μονάχους που φιλοξενούνται εκεί.
- Τι είναι αβιοτικό στοιχείο, βιοτικό στοιχείο, οικοσύστημα;
- Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των ελληνικών οικοσυστημάτων;
- Στο χάρτη της σ. 82 δείχνω ποια εθνικά και θαλάσσια πάρκα βρίσκονται κοντά στην Εύβοια.
Αν έχετε χρόνο:
Δείτε φωτογραφίες και πληροφορίες για τη χλωρίδα και την πανίδα του Εθνικού Θαλάσσιου Πάρκου στην Αλόννησο (Β. Σποράδες) και ειδικότερα πληροφορίες για τις φώκιες Μονάχους-μονάχους που φιλοξενούνται εκεί.
Θρησκευτικά:
4.7 Ψηφιδωτά καλλιτεχνήματα
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
3:52 μ.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Θρησκευτικά,
Προφορική έκφραση,
Τάξη Ε΄
Εργασία:
Μιλάω για δύο (2) λεπτά για τα ψηφιδωτά.
Οδηγίες:
1. Διαβάστε το κείμενο και υπογραμμίστε τις πιο σημαντικές πληροφορίες
2. Γράψτε σε ένα χαρτάκι μερικές λέξεις-κλειδιά που σας διευκολύνουν να θυμάστε όσα θέλετε να πείτε.
3. Κάντε "πρόβα" στο σπίτι μιλώντας στους γονείς, στα αδέλφια σας ή στον ...καθρέφτη σας.
Αν έχετε λίγο χρόνο δείτε και αυτά τα ψηφιδωτά:
Ψηφιδωτό 01
Ψηφιδωτό 02
Ψηφιδωτό 03
Μιλάω για δύο (2) λεπτά για τα ψηφιδωτά.
Οδηγίες:
1. Διαβάστε το κείμενο και υπογραμμίστε τις πιο σημαντικές πληροφορίες
2. Γράψτε σε ένα χαρτάκι μερικές λέξεις-κλειδιά που σας διευκολύνουν να θυμάστε όσα θέλετε να πείτε.
3. Κάντε "πρόβα" στο σπίτι μιλώντας στους γονείς, στα αδέλφια σας ή στον ...καθρέφτη σας.
Αν έχετε λίγο χρόνο δείτε και αυτά τα ψηφιδωτά:
Ψηφιδωτό 01
Ψηφιδωτό 02
Ψηφιδωτό 03
Θα προστεθεί σύντομα υλικό.
Θα προστεθεί σύντομα υλικό.
Βοηθητικό υλικό Γλώσσας
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
10:19 μ.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Βοηθητικό υλικό,
Γλώσσα,
Τάξη Ε΄
Πίνακες γραμματικής:
- Τα μέρη του λόγου
- Πίνακας κλίσης ρημάτων α΄συζυγίας στην ενεργητική φωνή
- Πίνακας κλίσης ρημάτων α΄συζυγίας στην παθητική φωνή
Βοηθητικό υλικό Μαθηματικών
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
4:38 π.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Βοηθητικό υλικό,
Μαθηματικά,
Τάξη Ε΄
Πίνακες μετατροπών μονάδων
Βοηθητικό υλικό Γεωγραφίας
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Κλωτσοτύρας
στις
2:19 π.μ.
Ετικέτες
2009-10,
Βοηθητικό υλικό,
Γεωγραφία,
Τάξη Ε΄
Χάρτες Ελλάδας
Χάρτες Εύβοιας
- Πολιτικός/δορυφορικός/υβριδικός
- Γεωφυσικός (με στοιχεία για τα σύνορα)
Χάρτες Εύβοιας
Ιστοσελίδες του Σχολείου μας
Ιστοσελίδες εκπαίδευσης
- Το επίσημο ιστολόγιο του Σχολείου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
- Το ηλεκτρονικό μας περιοδικό "το δέκα το καλό".
Ιστοσελίδες εκπαίδευσης
- Πληκτρολόγηση με τυφλό σύστημα (καλά, γη, καλή, καμήλα)
- Δημιουργία συντόμευσης φακέλου στην επιφάνεια εργασίας: δεξί κλικ στο φάκελο > Αποστολή προς... > Επιφάνεια εργασίας (Δημιουργία συντόμευσης)
- Δημιουργία νέου εγγράφου σε ένα φάκελο: δεξί κλικ μέσα στο περιεχόμενο του φακέλου > Δημιουργία > Έγγραφο Word ή κείμενο OpenDocument.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)